fredag den 25. oktober 2013

workshop i Århus

Så er det kommet på plads. Jeg holder weekend workshop i Århus den 25 og 26 januar. Sikke jeg glæder mig. Det bliver en weekend med konstruktion, kreativitet, syning, tilretning og en masse hygge. Der er frit valg på alle hylder til hvad i vil lave, med det er nemmest hvis det er til jer selv. Jeg kan hjælpe hele vejen rundt.

Prisen for hele weekenden er 2100 Kr. Begge dage er fra kl 9.30 til 17.00 I kan læse meget mere HER om alt det praktiske.


kurset forgår på 

Strandskolen
Nellikevej 1
8240 Risskov

Tilmelding skal ske via mail til nanna@nimp.dk og betaling er via bankoverførelse. konto nr. vil du modtage i en mail sammen med bekræftelsen.






1 kommentar:

  1. Jaaaaaah, du kommer til Århus:-) Og neeeeeeeeeiiiiii, jeg kan ikke den weekend! Argh. Jeg vil lige prøve at arrangere mig ud af mine planer, så jeg kan være med.

    SvarSlet