mandag den 3. juni 2013

Lorte tyve

Jeg har glædet mig sådan til at skulle lave et indlæg til jer om den kjole jeg skal have på til det forestående bryllup. Men i weekenden var der indbrud på mit kontor og jeg fik stjålet mon computer og mit dyre konstruktions program. Dumme mig har ikke lavet back up de sidste 2 måneder så alt der arbejde jeg har lavet er pist væk. Jeg er så sur over det, fordi det for mig er mit vigtigste arbejdsredskab jeg har. Jeg håber snart jeg kommer op og kører igen. Så jeg kam forsætte mit arbejde
Ha en god dag
Nanna 

3 kommentarer:

  1. Uha det var sørme ikke godt :-( Der ramte du godt nok lige ned i min egen dårlige samvittighed. Er det ikke bare det vi alle frygter og gang på gang glemmer vi alligevel at lave backup på vores arbejde. Jeg håber virkelig det ikke bliver alt for svært at rekonstruere dit arbejde. Good Luck!

    SvarSlet
  2. Fååårk hvor surt!!!

    SvarSlet
  3. Hej Nanna. Øv hvor er det surt. Håber at du har fået lavet det meste af det igen. Jeg vil meget varmt anbefale dig at bruge dropbox, eller en anden form for delings center. Bare hvis din computer nu skulle blive stjålet igen eller gå i stykker.

    SvarSlet